معرفی 6 پتلفرم بزرگ ترافیکی

معرفی 6 پتلفرم بزرگ ترافیکی

قبلا گفته ایم اما ارزش دارد که دوباره بگوییم: هزاران فروشگاه ترافیکی برای کسب و کار و بازاریابی پیش روی شما است. در این مقاله ما در مورد شش فروشگاه عمده ترافیک در شبکه اینترنت سخن خواهیم گفت.

خیلی امکان دارد بازار هدف شما در یک یا چند فروشگاه ترافیکی حضور داشته باشد، این امکان به شما اجازه می دهد به طور موثری به مخاطب هدفتان دسترسی پیدا کنید.

شش غول، فروشگاه های ترافیکی موثری هستند چرا که:

  • حجم زیادی کاربر دارند و منابعی در اختیار دارند که به شما اجازه می دهند کمپین های خودتان را مقیاس بندی کنید.
  • تعامل با پنل آگهی های آن ها پیچیده نیستند و استفاده از آن ها ساده است.
  • گزینه های ترافیکی به شما اجازه می دهند آگهی ها را بر مبنای خیلی چیزها مثلا اطلاعات دموگرافیک، علایق، کلمات کلیدی تایپ شده افراد در موتورهای جستجو و صفحاتی که در وب سایت بازدید گرده اند، نمایش دهید.

اهمیتی ندارد که میزان تجربه صنعت یا شرکت شما چیست. شش غول پلتفرم های موثری برای دسترسی به هر نوع بازاری را در هرکجای دنیا در اختیار قرار می دهند. در بخش های بعدی، ما بهترین شکل استفاده را در ارتباط با این فروشگاه های ترافیکی شرح خواهیم داد.

فیس بوک

فیس بوک

فیس بوک با بیش از 1/7 میلیارد کاربر فعال (کاربرانی که در سی روز گذشته وارد صفحه فیس بوکشان شدهاند)، به شما اجازه می دهند تقریبا به هر بازاری دسترسی پیدا کنید. مدیریت آگهی های فیس بوک ساده است و مجموعه ای ادغام شده از گزینه های هدف را در اختیار می دهد تا بتوانید برای هدف قرار دادن بازار مورد نظرتان بسیار گزیده انتخاب کنید و به این ترتیب  آگهی های بازاریابی تان را شخصی سازی و تاثیرگذارتر کنید.

آگهی ها در قیس بوک مانند آگهی های بازرگانی در تلویزیون و رادیو هستند. شما پیامتان را پیش روی مخاطب به نمایش در می آورید، همچنین در میانه کار مخاطبین به سراغشان می روید. پس به خاطر داشته باشید که آگهی تان را به مخاطبین مناسبی عرضه کنید و کاری کنید که محاطبینتان به کلیک روی آگهی شما تمایش نشان دهند.

توییتر

توییتر

با توییتر تقریبا می توانید به هر بازاری دست بیابید و هدف قرار دادن در توییتر مشابه فیس بوک است. مردم در توییتر محتوا مصرف می کنند و انتظار دارند محتوا را در فید توییتر خود بیابند. این باعث می شود که توییتر بهترین پلتفرم برای هدایت ترافیک به سوی مخاطب سرد باشد. از توییت های خود در راستای معرفی خود و جلب مردم به محتواهای دیگرتان مثلا در بلاگ سایتتان استفاده کنید. این کار باعث ایجاد ارزش شده و برندتان را پر نفوذ می کند. همچنین آغاز شروع ارتباط گیری با مخاطبانتان است.

برای تشویق کردن دیگران به دنبال توییترتان (که منجر به بازنشر و لایک خوردن می شود)، به چیزی لینک دهید که ارزش دیده شده داشته باشد و در توییتر خیلی فروشنده مآب نباشید. بهترین و تاثیرگذارترین توییتهای تبلیغاتی آن هایی که در درست مانند توییت های معمولی به نظر می آیند و همان حس را منتقل می کنند. آن ها از هیچ محصولی نام نمی برند و چیزی نمی فروشند. این توییت ها غیرتهاجمی هستند و مشهورند به آگهی های بومی (Native Ads). آگهی های بومی از شکل و کارکرد رسان های که در آن جای دارند پیروی می کنند.

آگهی بومی محدود به توییتر نمی شود و در هر پلتفرم فروش ترافیک می تواند یافت شود. آگهی های بومی در توییتر شبیه به تمام توییتهای دیگرند و حاوی نسخه مناسبی هستند که توجه ها را جلب می کند و به محتوایی با کیفیت لینک می دهند که ترافیک را از توییتر به جایی دیگر منتقل می کنند.

گوگل

گوگل

گوگل ادوردز یک پلتفرم ترافیکی خوب است. به این دلیل که شما در آن می توانید زمانی که افراد فعالانه به دنبال چیزی هستند آگهی تا را به آن ها نشان دهید. برنامه گوگل ادوردز بر مبنای کلمات کلیدی تایپ شده افراد در موتور جستجوی گوگل آگی ها را برایشان نمایش می دهد. برای مثال، اگر خریداری عبارت “خرید بک لینک” را در گوگل تایپ کند، یکی از سایت هایی که در زمینه فروش بک لینک فعالیت دارد را نشان می دهد. سایت هایی که توانسته اند از طریق سئو با جایگاه خوبی برسند این کار را انجام نمی دهند و برخی از سایت ها که از طریق سئو نتوانسته اند به رتبه برتر برسند، از گوگل ادوردز کمک می گیرند. گوگل سئو را سخت کرده است که از طریق ادوردز بتواند کسب درآمد کند.

در مقایسه با دیگر پتلفرم ها، آگهی دادن در گوگل کمتر مهاجم و مزاحم است و نیاز کمتری به معرفی برای مشتریان بالقوه دارد. چراکه مردم فعالانه خود به دنبال راه حل هستند. با اینکه ادوردز غالبا گران تر از دیگر فروشگاه های ترافیکی است، برای هدایت مشتریان سرنخ و با کیفیت بسیار موثرتر از باقی عمل می کند، با اینکه ممکن است مشتریان بالقوه تا به حال چیزی در مورد شما نشنیده باشند، با این حال فعالانه به دنبال راه حل هستند و نسبت به لید یا مشتری شدن پذیراترند.

یوتیوب

یوتیوبیوتیوب یک پلتفرم ترافیکی فوق العاده برای ایجاد با مشتریان و مشتریان بالقوه است. به دلیل که شما می توانید انواع گوناگونی از آگهی را در این پلتفرم بسازید، شما می توانید رابطه برقرار کنید و مشتریان بالقوه ای سرد خود را به مشتریان پروپاقرص داغ تبدیل کنید. همه این ها می تواند در پتلفرم یوتیوب اتفاق بیفتد.

برای مثال، شما می توانید از یوتیوب برای ایجاد حوزه نفوذ برای خود بهره ببرید و برای بازار خود ارزش ایجاد کنید، و سپس مردم را به سوی محتواهای بیشتر برای آموختن هدایت کنید. مثلا یک ویدیوی دیگر یا پستی در بلاگ که از این طریق آن ها را هدف آگهی های ویدیویی قرار می دهید تا پیشنهاد خود را در نقطه مبدا مطرح کنید.

به خاطر داشته باشید که مردم مختارند آگهی های یوتیوب را نبینند. در مورد تبلیغاتی که پیش از شروع ویدیوی شخصی دیگر به نمایش در می آید مثلا در مورد مثال سامسونگ که شما تنها 5 ثانیه فرصت دارید تا توجه مخاطب را جلب کنید، درست پیش از آنکه مخاطب بر روی دکمه اسکیپ کلیک کند.

پس از پنج ثانیه، معمولا افراد می توانند آگهی را رد کنند و اگر شما به آن ها دلیلی برای ماندن نداده باشید، مخاطبتان به احتمال زیاد آگی را رد می کند تا محتوایی را تماشا کند که در اصل به دنبال بوده است. برای اینکه آن ها را نگه دارید، یک یا چند گام از گام های زیر را در طول پنج ثانیه رعایت کنید:

  • مخاطبانتان را فرابخوانید تا توجه آن ها را جلی کنید.
  • از آن ها سوالی بپرسید که به آن ها مربوط می شود.
  • در مورد دغدغه ای که با آن درگیر هستند و یا مزایایی که به دنبال آنند حرف بزنید.
  • با ایجاد آنی ارزش، به مخاطب هدفتان دلیلی بدهید تا متمایل به بازدید از کانال یا وب سایت شما شوند و بیشتر بدانند.

آموزش سئو یوتیوب را در سئو طلوع مطالعه کنید.

پینترست

پینترست

پینترست شبکه اجتماعی است بیش از 100 میلیون کاربر فعال که بیش از 47 میلیون از آنان در ایالات محتده زندگی می کنند. و فروشگاه ترافیکی فوق العاده ای برای کسانی است که می خواهند در ایالات متحده تبلیغات کنند. کاربران پینترست اکثرا زن هستند: 85 درصد  کاربران پینترست را زنان تشکیل می دهند و از این زمیان 42 درصد زنان بالغ با توان خرید هستند. آشکار است که پینترست پلتفرمی ایده آل برای هدف قرار دادن زنانی است که در آمریکا زندگی می کنند. اما کم کم در سطح بین المللی و در میان کاربران مرد نیز در حال رشد قابل توجهی است: رشد پینترست در میان شبکه های اجتماعی از همه سریع تر است. و یک سوم حساب های تازه باز شده متعلق به مردان است. برای آموزش بیشتر مقاله بهینه سازی پینترست در سئو طلوع را مطالعه کنید.

لینکدین

لینکدین

لینکدین با دیگر فروشگاه های ترافیکی متمایز است چرا که مجهز به بازاری مشخص است. لینکدین از نظر تخصصی متمرکز و اصطلاحا B2B محور است. این منبعی قدرتمند برای هدایت نسل های پیشرو و راه انداختن تبلیغات به سوی ترافیک سرد است درست مثل فیس بوک و توییتر.

شما می توانید از میان راه های متعدد برای هدف قرار دادن مخاطبانتان در لینکدین، از اطلاعات جمعیت شناختی مانند سن و جنسیت تا عنوان شغلی یا مهارت هایی که کاربران در پروفایلشان ذکر کرده اند مانند: خدمات مشریان یا بازاریابی رسانه های اجتماعی بهره ببرید. لینکدین با بیش 450 میلیون کاربر و حساب بازار بزرگی محسوب می شود.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اسکرول به بالا