چگونه کار سئو پیدا کنیم؟

چگونه کار سئو پیدا کنیم؟ - سئو طلوع

اگر سئوکار هستید و میخواهید بدانید چگونه کار سئو پیدا کنیم یا از بازار کار سئو در ایران باخبر شوید، در این مقاله آموزشی از سئو طلوع با من همراه باشید.

حقیقت اینکه هر کسی تو ایران در یک زمینه ای 1 یا 2 سال فعالیت می کند، به خود متخصص می گوید و شاید دلیلش این باشد که همه متخصصان خوب از کشور رفته اند یا کسی نیست که قبل از شما وارد این حرفه شده و شما با یکی دو سال در این زمینه به خود متخصص می گویید. شاید هم شما در این 2 سال بهترین تجربه را کسب کرده اید و چیزی که در این 2 سال به دست آورده اید دیگر افراد در 10 سال نتوانسته اند کسب کنند. هدف من از این مقاله این بود که افرادی که در این زمینه همان سئو فعالیت دارند و می خواهند از طریق سئو سایت کسب درآمد کنند یک توضیح کوتاهی بدهم. برای پیدا کردن کار سئو شما باید دیده شوید یا برای شرکتی کار کنید. برای دیده شدن چندین روش وجود دارد که در ادامه به توضیح آنها خواهم پرداخت.

پیدا کردن کار سئو با ایجاد سایت

پیدا کردن کار سئو با ایجاد سایت

بیشتر شرکت های سئو با سایت توانسته اند شرکت شوند و با جمع کردن تیم خوب به این کار ادامه دهند و کسب درآمد کنند. ولی ایجاد سایت در زمینه سئو و پیدا کردن کار با سایت کار بسیار سختی است. شاید شما بتوانید در یک ماه یک سایت خوب راه اندازی کنید ولی دلیلی بر پیدا کردن کار نیست. شما باید بتوانید این سایت رو به صفحه یک گوگل برسانید و این کار نیازمند زمان، پول و دانش کافی می باشد. شاید باورتان نشود ولی سایت هایی که در این زمینه در ایران فعالیت می کنند و در صفحه یک گوگل هستند، هزینه چندین میلیاردی کرده اند. ولی هزینه ای که ارزش آن را دارد.

شاید 2 میلیارد هزینه کرده اند و بدون شک چندین برابر از هزینه ای که کرده اند رو به دست آورده اند. هدف من از این گفته این نیست که شما بیخیال ایجاد سایت شوید و به دنبال راهکار دیگری برای پیدا کردن کار سئو باشید. هدفم اینکه قضیه رو برای افرادی که در این زمینه آگاهی کاملی ندارند، روشن کنم. شاید با خود فکر کنید که سایت هایی که در ایران و در این زمینه فعالیت می کنند بیشتر از 10 سال است که هر روز بهتر از دیروز و با قدرت فعالیت می کنند و من نمی توانم با ایجاد سایت به آن ها برسم. خبر خوب این است که گوگل تازیگا به قدمت سایت اهمیتی نمیدهد. اگر شما خوب بتوانید سایت خود را سئو کنید می توانید از یک سایت 10-15 ساله جلو بزنید.

برای اینکه سایت ایجاد کنید نیازی نیست یک سایت اختصاصی راه انداری کنید که هزینش خیلی زیاد هست. شما می توانید با یک سایت وردپرسی به صفحه اول گوگل برسید و کسب درآمد کنید. به احتمال خیلی زیاد اگر در کلماتی مثل: سئو، سئو سایت، خدمات سئو، آموزش سئو و… در صفحه اول گوگل باشید روزانه چندین زنگ خواهید داشت شانس کار پیدا کردن شما بسیار زیاد می شود. ولی حقیقتا این کار آسانی نیست. در زمینه سئو شما با کسانی رقابت می کنید که خودشان در این کار متخصص هستند و چندین سال سابقه درخشان در این زمینه را دارند. ولی هرگز نامید نشوید.

برای اینکه با ایجاد سایت بتونید به صفحه اول گوگل یا باید خودتان دانش بسیار خوبی در این زمینه داشته باشید یا چندین نفره که این بازی رو بلد هستند انجام دهید. اولین توصیه من به اونایی که می خواهند سایت ایجاد کنند اینکه قالب های وردرپرسی راستچین شده پر از مشکلات هستند که باید به نحواحسن اصلاح شوند و همچنین سئو داخلی سایت خود را به خوبی انجام داده باشید. چون اگر سایت از داخل مشکلی داشته باشد، از بیرون بالا آوردنش بسیار سخت می شود.

مزایای ایجاد سایت برای پیدا کردن کار سئو

  • اگه بتونید به صفحه اول برسید، همیشه کار دارید با درآمد بسیار عالی
  • نیازی نیست برای کسی کار کنید چون قرار است تیم خود را داشته باشید
  • می توانید در خانه خود به فعالیت خود ادامه دهید و تیم شما از هرکجا می تواند با شما همکاری کند
  • خودتون رئیس و سرباز خودتان هستید
  • درآمد زیاد
  • و…

معایب ایجاد سایت برای پیدا کردن کار سئو

  • زمان بر بودن
  • نیازمند هزینه زیاد
  • نیازمند دانش زیاد
  • هیچ تضمینی نیست که کسی کار خود را به شما بدهد حتی اگر در صفحه اول و لینک اول باشید
  • و…

ایجاد سایت تنها راه پیدا کردن کار سئو نیست که در ادامه توضیح میدهم.

معروف شدن در اینستاگرام برای پیدا کردن کار سئو

معروف شدن در اینستاگرام برای پیدا کردن کار سئو

بعضی از افراد سایتی ندارن ولی تونستن بیشتر از کسانی که سایت دارند در این زمینه معروف و کسب درآمد کنند. شما باید با ارائه فیلم های آموزشی قوی، نکات بسیار طلایی و همچین مواردی رو ذکر کنید که قبل شما کسی نگفته یا به خوبی شما نگفته و کمی هزینه تبلیغ کنید تا معروف بشید. با این کار وب مستران شما را می شناسند که شما یک سئو کار حرفه ای هستید و کار خود را به شما بسپرند. ولی هر کسی نمیتونه معروف بشه. الان تو اینستاگرام بزنید متخصص سئو چندصدنفرو به شما معرفی میکنه که همه به قول خودشون متخصص هستند ولی سایتی بهشون بدی، سایت بجای پیشرفت پسرفت کنه.

و اما چرا اینستاگرام؟ اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی می باشد و در ایران نیز بسیار محبوب می باشد. شاید شما در فیس بوک یا توئیتر به فعالیت خود ادامه دهید، خیلی کم شمارو ببینند. یکی از دلایلش فیلتر بودن و کی سخت بودن نسبت به ایسنتاگرام است. اینستاگرام بهترین جا برای معروف شدن شما و پیدا کردن کار سئو برای کسانی که نمی خواهند سایت ایجاد کنند، می باشد.

در یک شرکت خدماتی سئو، مشغول کار شوید

در یک شرکت خدماتی سئو، مشغول کار شوید

می توانید با مراجعه به شرکت های خدماتی سئو، کار سئو پیدا کنید و در آنجا با خیال راحت کار کنید. نه هزینه برای ایجاد سایت میخواد و نه تلاشی برای معروف شدن در اینستاگرام. وقتی در شرکتی کار می کنید هیچ نگرانی ندارید که ایا این ماه مشتری سئو خواهم داشت یا نه. شما بطور منظم حقوق خود را دریافت خواهید کرد و بیمه شما نیز پرداخت خواهد شد. فقط حواستان باشد اگر واقعا در کار خود عالی هستید و به خودتان اعتماد دارید، با حقوق کم کار نکنید.

خب اگر شما به عنوان یک کارمند در یک شرکت کار کنید، موظف هستید که هر روز برید سرکار، هزینه کرایه بدید، وقتتون در مسیر رفت آمد هدر بره، در ترافیک بمونید، در سرما و گرما برید سرکار، اونجا کسی بهتون بی احترامی کنه و شما نتونید چیزی بگید. این حقیقتی هست که همیشه شاهد اون بودیم و از همه مهتر، حقوق کمی به شما پرداخت خواهد شد.

کسب درآمد با آموزش سئو

بعضی از افراد با تولید آموزش های عالی در زمینه سئو، توانسته اند به درآمد خوبی برسند. ولی باید در نظر داشته باشید که اگر کسی شناختی از شما نداشته باشد، شما هرچقدر هم که عالی آموزش داده باشید، کسی برای محصولات آموزشی شما پولی پرداخت نمی کند. قبل از اینکار شما باید در این حوزه نشاخته شده باشید یا یک رزومه عالی داشته باشید که بتوانید محتوای آموزشی خود را بفروشید.

برای اینکه کار واقعا بزرگی انجام دهید، به هیچ وجه به تنهایی نمیتونید و نیازمند یک تیم عالی هستید. بعضی از انسان ها به داشتن پراید راضی هستند ولی بعضیا میگن نه من باید بنز سوار بشم یا همیشه پیاده میمونم. کسانیکه به جایگاه عالی در حوزه کاری خود رسیده اند، همونایی هستند که می گفتند یا بنز یا پیاده

نتیجه گیری:

تمامی موارد اشاره شده، دارای مزایا و معایب خودشون هستند. و تصمیم گیرنده نهایی خود شما هستید. ولی نباید همیشه معایب رو ببینید و از کار منصرف شوید. موفق شدن در هر زمینه ای نیازمند تلاش های زیاد، آموزش و تمرین و تکرار می باشد.

 اگر سوالی یا پیشنهادی داشتید در در پایین همین صفحه ارائه دهید جواب میدم و برای شما آروزی سلامتی و موفقیت دارم.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اسکرول به بالا