چگونه از سایت خود پول در بیاریم؟

چگونه از سایت خود پول در بیاریم؟

خیلیا فکر میکنن که با بالا آوردن یک وب سایت میتونن یه شبه ازش پول دربیارن!! برای اینکه از طریق وب سایت بتونی فروش داشته باشی باید کلی زمان بزاری، کلی هزینه کنی، ولی اگه این کارارو انجام بدی، وقتی که وب سایتت توی نتایج گوگل جز لینک های اول شد، دیگه اونوقته که بووومپ مثل بمب منفجر میشه و کلی مشتری میاد برات و کلی فروشتون زیاد میشه. اگه میخوای بدونی چه کاریی باید بکنی که سایتتو برای گوگل بهینه کنی تا تورو بیاره صفحه اول، تا آخر این مقاله با من همراه باشید.

راه های پول درآوردن از سایت

امروزه داشتن سایت برای هر کسب و کاری، برای افزایش فروش و درآمد ضروری هست. فرض کنید شما یک مغازه فروش موبایل در شهر تهران دارید، مشتریان شما کسانی خواهند بود که در شهر تهران هستند یا افرادی که از جلوی مغازه شما عبو می کنند. اگه سایت داشته باشید، هر کسی از ایران می تواند از سایت شما موبایل خریداری کند. در ادامه چند نکته بسیار مهم برای درآمد از سایت خود را برای شما عزیزان معرفی خواهم کرد:

تولید محتوا برای سایت

اگر وب سایت خود را طراحی کردید اما هنوز تولید محتوارو شروع نکردید، بهتون پیشنهاد میکنم که حتما از همین امروز، یه برنامه درستو حسابی برای این کار بریزید. میدونید که اگه سایتتون محتوای خوبی نداشته باشه کسب به سایتتون سر نمیزنه و احتمال اینکه بتونید محصولات و خدماتتون رو بفروشید به صفر میرسه. اگه هم نمیدونید از کجا شروع کنید، با سئو طلوع در این زمینه در ارتباط باشید.

وب سایتت رو کامل کن

یعنی نذار یه بخشی از سایتت ناقص باشه. دیدید بعضی سایتا میری صفحات درباره ما، میبنی هیچی توش نیست، فقط یه صفحه ایجاد کرده هیچ اطلاعاتی توش نیست. یا کلیک میکنی رو آدرس اینستاگرام یا تلگرامش، هیچ اتفاقی نمیوفته و پیجاشو باز نمیکنه. انوقته که سایت شمارو میبنده و میره سراغ سایتای دیگه (تگه سایتتون کامل و مرتب نباشه کسب بهتون اعتماد نمیکنه و در نهایت ازتون خرید نمیکنه).

سایتت رو موبایل فرندلی کن

موبایل فرندلی یعنی اینکه هر کی با موبایل سایت شمارو باز کرد، سایت شمارو مرتب و منظم ببینه، اینجوری نباشه که متن ها و عکساتون بهم ریخته باشن یا آیکونا خیلی بزرگ و کوچک باشن. احتمالا در جریانید که خیلی از افراد با موبایلشون میان تو مرورگر سرچ میکنن و خرید انجام میدن. اگه سایتتون این قابلیت رو نداشته باشه مطمئنن مشتری رو از دست خواهید داد چون در عرض چند ثانیه سایت شمارو ترک خواهد کرد.

ویدئو و پادکست بذار

تولید ویدئو و پادکست درسته که زمانبره، هزینه داره و… اما تا سختی نکشی، وقت نذاری نمیتونی فروش زیادی داشته باشید. گذاشتن ویدئو و پادکست توی سایت باعث میشه که افراد بهتون کم کم اعتماد بکنن و خرید انجام بدن. یه نکته‌ی مثبت دیگه هم اینکه، مدت زمان زیادی توی سایتت می مونن و این باعث رشد سایتت میشه و کم کم میای صفحات اول گوگل!

سئو سایت

بعضی وقتا شما تمامی موارد اشاره شده در بالا را به نحو احسن انجام میدید ولی نمیتونید به صفحه یک گوگل برسید، چون این مواردرو رقبای شما هم دارند رعایت میکنند. هر صفحه گوگل 10 تا سایتو نشون میده و سایت هایی که در صفحه اول گوگل هستند، برای سایت خود هزینه مالی و زمانی کرده اند. اگر سایت شما بسیار خوب و با امکانات بسیار زیادی هم باشد ولی در دید کاربر نباشد، هیچ ارزشی نخواهد داشت. اینجاست که سئو به شما کمک می کند تا صفحه اول گوگل و لینک های اول دوم سوم را تجربه کنید. تا افزایش فروش و افزایش درامد از سایت خود را تجربه کنید.

صبور باشید

اگه وب سایت خود را دو سه ماه هست که راه اندازی کرده اید، انتظار نداشته باشید که از سایت خود فروشی داشته باشید. به قول بازاریا باید اول خاکشو بخوری، زحمت بکشی، وقت بزاری هزینه بکنی تا نتیجه بگیری و درآمدی میلیونی و حتی میلیاردی داشته باشی از سایتت. مواردی رو که در بالا اشاره کردم رو رعایت کنید تا نتیجش رو بعد چند ماه ببینید. این مواردی که اشاره کردم رو انجام بدید و اگه دیدید به نتیجه ای نرسیدید، باید به فکر سئو سایت خود باشید.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اسکرول به بالا