خرید بک لینک و افزایش رتبه سایت

خرید بک لینک و افزایش رتبه سایت

همان ‌طور که در مباحث قبلی وب ‌سایت سئو طلوع مشاهده نموده‌اید دریافتید که بک لینک ‌ها در رتبه وب ‌سایت و بهینه‌ سازی آن نقش فوق ‌العاده‌ای را ایفا می‌کنند.  اگر در زمینه سئو  فعالیت می‌کنید، احتمالاً می‌دانید که باید زمان و برنامه ‌ریزی خوبی را برای ساخت بک لینک خود به کار بگیرید.

بک لینک ها در انواع مختلفی وجود دارند که یکی از معتبرترین و معروف ‌ترین آن‌ ها بک لینک EDU می‌باشد. احتمالاً بارها این سوال برای شما ایجاد شده‌ است که آیا خرید بک لینک برای وب‌ سایت ما مزایایی را به ‌همراه دارد؟ یا این‌ که چرا باید به بک لینک ‌ها اهمیت داد ؟ در ادامه با ما همراه باشید تا به پاسخ این سوالات دست یابیم .

ارزش بک لینک در سئو

می‌توان گفت که بک لینک ها برای سئو سایت بسیار حائز اهمیت است. طبق آمار به ‌دست ‌آمده سایت ‌هایی که دارای بک لینک ‌های طبیعی بسیار هستند و در مقابل نیز محتوا های منظم، جدید و با کیفیتی را منتشر می‌کنند دارای رتبه بسیار بالایی در گوگل هستند. هرچه بک لینک ‌های شما بیشتر به سایت شما و مطالب شما باشد یعنی اشخاص بیشتری به آن رأی می‌دهند و آن را دوست دارند در نتیجه وب ‌سایت شما رتبه بالایی را کسب خواهد نمود؛  در واقع بک لینک از فاکتور های بسیار مهم در رتبه‌ بندی وب ‌سایت می‌باشد.

بک لینک در EDU چیست؟

همان ‌طور که در یکی از مطالب قبلی منتشر شده در وب ‌سایت طلوع اشاره نموده ‌ایم وب ‌سایت هایی که دارای دامنه EDU هستند آموزشی می باشند. در واقع لازم به ذکر است این وب ‌سایت ها دارای اعتبار بسیار بالایی می‌باشند، هنگامی ‌که مایل به سرچ کردن این وب ‌سایت در اینترنت هستید باید به‌ جای استفاده از کلماتی همچون ir یا Com از EDU استفاده نمایید.

 اهمیت ساخت بک لینک در EDU برای سئو وب‌سایت

شاید فکر کنید که همه وب‌ سایت ها می‌توانند از این پسوند استفاده نمایند، در حالی‌ که استفاده از این پسوند برای تمامی وب ‌سایت ها مجاز نمی‌باشد و تنها برخی از آن‌ ها می‌توانند از آن استفاده نمایند. تنها سایت هایی می­توانند از پسوند EDU استفاده کنند که فعالیتشان در حوزه آموزش می‌باشد و لازم به ذکر است تنها وب ‌سایت هایی می‌توانند از این پسوند استفاده نمایند که وزارت آموزش و پرورش آمریکا آن ‌ها را تأیید کرده باشد .

تاثیر شبکه ‌های اجتماعی بر سئو سایت

امروزه با توجه به شرایط کسب‌ و کار ها و تغییر شیوه ی زندگی عموم مردم، شاهد آن هستیم که کسب ‌و کار های بسیاری در فضای مجازی در بهترین موقعیت خود قرار دارند و این روز ها نیز وقت مناسبی برای طراحی وب ‌سایت و بهینه ‌سازی سایت برای آن‌ ها ایجاد شده‌ است.

همه ما می‌دانیم که یکی از معیار های اصلی تعیین رتبه سایت دریافت بک لینک‌ های با کیفیت می‌باشد. اکنون که دریافت لینک از سایت‌های شناخته‌ شده برای گوگل بسیار مهم است و شبکه‌ های اجتماعی بسیار مورد توجه گوگل قرار گرفته ‌اند بهترین گزینه استفاده از شبکه‌ هایی همچون اینستاگرام،  توییتر و لینکدین و دیگر پلتفرم ‌های رسانه ‌ای می‌باشد.

تاثیرات استفاده از شبکه های اجتماعی

استفاده از شبکه‌ های اجتماعی تأثیرات مستقیم و غیرمستقیم بسیاری را بر روی سئو سایت و جایگاه آن خواهد داشت، در ادامه آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

 اثرات مستقیم

  • افزایش تعداد افرادی که برند شما را در شبکه ‌های اجتماعی مختلف لایک می‌کنند.
  • افزایش اشتراک‌گذاری مطالب سایت و بازخورد بیشتر آن ها.
  • افزایش فالوور و دنبال کنندگان.
  • افزایش تعداد اشتراک هایی که کاربران پست ‌های شما را ارسال می‌کنند یا زیر آن کامنت می‌گذارند.

اثرات غیرمستقیم

  • افزایش بازخورد مثبت کاربران به دلیل آشنا شدن با ویژگی ‌ها و مزیت‌ های محصولات و خدمات شما
  • کاهش نرخ پرش کاربر از سایت به دلیل تعامل و چرخش آن ‌ها درون وب ‌سایت شما
  • افزایش میزان ماندگاری کاربر بر روی وب ‌سایت
  • افزایش ترافیک به دلیل افزایش برندینگ و شناخته شدن وب ‌سایت و محصولات شما در مقابل رقبای شما.

بک لینک‌ های معتبر

مسلماً می‌دانید که برای قرار گرفتن در رتبه بالا و کسب رتبه بالا از موتور های جستجوی گوگل شما نیازمند خرید بک لینک از دامنه ‌های معتبر هستید. چرا که دامنه ‌هایی معتبر هستند که در مقابل آن‌ ها شما بهتر معرفی خواهید شد و ترافیک وب‌ سایت شما نیز بالا خواهد رفت.

 چرا که افراد بسیاری در وب ‌سایت های معتبر در حال سرچ و گذراندن وقت بسیار هستند در حالی‌ که آن‌ ها به مطالعه مطالب موجود در آن وب‌ سایت می‌پردازند با دیدن لینکی که از وب ‌سایت شما در آن‌ جا واقع ‌شده است و با کلیک بر آن وارد وب‌سایت شما شده و به پاسخ سوال خود دست خواهند یافت. در واقع این بک لینک ‌ها از وب ‌سایت هایی معتبر هستند که به بک لینک ‌های وب ‌سایت ما اهمیت بسیاری می‌بخشند .

ترافیک وب ‌سایت و تاثیر آن بر روی سئو

منظور از ترافیک وب‌ سایت تعداد کاربرانی است که از یک وب ‌سایت به صفحات آن بازدید می‌کنند. این ترافیک ورودی براساس تعداد بازدید اندازه‌ گیری می‌شود، افزایش ترافیک یکی از شاخصه ‌های کلیدی عملکرد در دیجیتال مارکتینگ است و میزان اثر بخشی برنامه ‌ها و استراتژی‌ های یک کسب ‌و کار در جذب مخاطبان را نشان می‌دهد .

ترافیک سایت به‌ عنوان یک عامل رتبه ‌بندی همان چیزی است که اکثر مبتدیان سئو و برخی از سئو کاران آن را نمی‌دانند. موتور های جستجو از الگوریتم‌ های پیچیده ‌ای برای تعیین ترتیب وب ‌سایت های موجود در گوگل استفاده می‌کنند. اغلب بازاریابان در بازاریابی محتوایی این الگوریتم ‌ها را کاملاً درک می‌کنند؛ چرا که موتور های جست و جو نمی‌خواهند آن ‌ها را از رقابت با دیگر سایت‌ ها کنار بکشند و اگر ترافیک فعلی وب‌ سایت شما پایین است ممکن است این سوال را داشته باشید که این مسئله چه نتیجه‌ای برای سئو وب ‌سایت من خواهد داشت؟  هرچه وب ‌سایت شما از محبوبیت بالاتری برخوردار باشد رتبه بهتری نیز خواهد گرفت.  اگر برای یافتن وب سایتتان از طریق جستجوی گوگل و افراد متکی هستید، بنابراین  باید بدانید که بهینه ‌سازی موتور جستجوی شما باید بسیار با قدرت و دقیق باشد .

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
اسکرول به بالا